2011-10-12
 15:13:59

Grillad korv och bibelläsning

Först iväg och fixa vikre

Fönstrena skulle tas bort för att renoveras under vintern. Det var på tiden...

Igenbommat

Grillad korv och pinnbröd. Lyckad ochså lura med mig morbror med familj för höstgrillning fast deras plan från början var att åka och bada, haha. Jag bokade in en träff i vinter ockå, tre månader kvar.. Ett tips är att inte testa på att grilla korvbröd, choklad och ketchup i ett och samma paket. Min kusin testade och det smakade inte gott.. Såg inte gott ut i alla fall.


Löven faller

Kvällen spenderades med bibelläsning.. Haha! Det roliga var att det såg ut som om min kära sambos namn stod i en av dem fast än en bibel var mer än 100 år gammal... Det visades sen att det bara var efternamnet som stämde men lite kul är dte ju att hans efternamn är samma som fanns i min släkt för så pass länge sen...

Som alltis hemma hos mina föräldrar får man alltid såå god mat! eller vad sägs som detta. Varmchoklad med likör i. Jordärtskockssoppa med bacon. Skaldjur ia alla dess former, skampi, rökt ål, räkor och bläckfiskringar.. Efterätt var cream brule!!! Mumma!

Underbara höstlördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: