2012-02-01
 12:26:57

Hänt sen sist...


ja nu var det alldeles för länge sen här.. men jga hamnar i mina perioder vilket är väldigt synd. jag vill ju skriva. Jag vill ju.. men jag hinner inte alltid, det glöms bort och sen är dte svårt att ta tag i igen.. Vi kör en liten sammanfattning!

Jag fick mig en gran. En egen julgran som mina kära pappa huggt ner och tagit med sig hit. Var inte hemma när han kom med den så var superrädd att någon skulle sno den när den stod och väntade på mig i trappuppgången men nej då! Den stod kvar och blev sedan väldigt fin.

'

Det blev jul. Underbara jul! Jag älskar verkligen julen! Massa god mat, min mamma kan hon! Havrekex och pappas julskinka, det är nog fanimej det bästa! Jag fick massa fina julklappar. Herregud vad jag måste ha varit snäll det gångna året! Jag och Niklas firade vår första jul tillsammans! Vuxenpoäng de lux!

Jag har (med hjälpa av pappa på vissa delar.. ) renoverat om en himlans massamöbler. Slipat, spacklat och målat om.

Varit nere vid sommarstugan och firat födelsedagar och mellandagsmiddagar!

Ännu mera renoveringsobjekt i föräldrarnas garage!

Några av grejorna är på plats! Riktigt nöjd!


Det var nyår och det firades med nära och kära (där några fattades) hemma hos oss i sista minuten.  Men det roliga är att jag inte har ett endaste kort från den kvällen, detta är fran dagen efter. Rester från själva nyårsafton! Menyn var sååå god och riktigt fin! Vad vi kan allihop! Mumma och tack för en trevlig kväll!


Jag har köpt klänning till Caros bal som ägde rum i slutet av januari och haft beslutsångest för vilken det skulle bli.. Denna..?


Eller denna?

Jag har ätit chokladpudding hos Martan. Hur komer det sig att hon alltid har just chokladpudding hemma?

Ett stort fokus har varit att komma iordning i nya lägenheten och detta är ett steg i rätt riktinin. Väggdekor i extrarummet!

caros examen var äntligen här. 5,5 års av studier och nu är hon klar, det firades med bal! Här är grabbarna i frack!

Tjejerna i balklänningar. Dressade till tårna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: