2011-12-05
 21:47:02

80 års kalas MORfar

Min kära morfar fyller 80 år idag! Hipp hipp hurra på din födelsedag min mysiga och otroligt snälla morfar! I lörrdags hade vi fest för honom med barn, barnbarn och barnsbarnsbarn ( även om det fattades lite, speciellt kusin vitamin J,  men vad gör man inte när man måste jobba, hon var saknad i all fall Slängpuss) och även morfars syskon, ett hejdundrandekalas blev det med massa god mat, sånger, tal och fika där bland en tårsta som min Alex skrivit text på och glömt att skriva dit morfar (eller rättare sagt helt avsiktligt bara skrivit grattis farfar) Det ska hon få för! Vi som har han som MORfar kom ju först alltså  borde ju vi ha VETO på morfar!

Jag jobbade på lördgen så jag åkte direkt efter jobbet och var sen även tvungen att åka tillbaka tidigt på söndagen. Hade varit så mysigt att vara kvar hemma hos mina föräldrar och haft det lugnt och skönt under söndagen. Fick ju även träffa vår släkts nya nykomling. Sötisen Elna, el liiiten liiiten krabat som gjorde att Elise såg riktigt stor ut och Bine såg ut som tonåring i jämförelse!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: