2011-12-05
 21:37:37

Underbara hem

Flytten i fredags gick som smort. Pappa kom och hjälpte oss och det gjorde verkligen allt. Vi bar och bar och bar! Började med alla flyttkartonger och tog alla möbler sen när pappa kom så vi inte behövde ta alla stora möbler helt själva. Vi håll sams hela dagen, det du brorsan! När allt var uppburet satt vi oss tre i vardagsrummet och fikade och pustade ut och det kändes redan då sååå himla bra! Jag kommer verkligen att trivas här. Den är så fin och jag känner redan nu att detta är mitt hem trots att allt inte är uppackat och det saknas lite tyger och möbler som är  på renovering. Underbara hem! Här vill jag bo!

Redan första kvällen började vi att packa upp massa saker. Till och med gardiner i sovrum och vardagsrum! Jag är så ivrig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: