2011-10-24
 17:22:00

Äntligen i stan

Lager 157 var en mycket bra butik som man mer än gärna tog sig en tripp till när jag bodde i Falun (staden som jag för övrigt saknar en hel del...skönt att jag ska dit på fredag och få mig en Falu-dos). Ibland hittade man jättemycket  på lager och ibland ingenting men det gjorde som ingenting. Det var bara skoj att åka dit på en liten utflykt i och med att det ligger i Sågmyra i en cool gammal lokal plus att i fiket så har de en hejdundrande snickerskaka som inte går av för hackor! Nu har äntligen lager 157 kommit till Uppsala också och det tackar vi för! Det har bara varit öppet ett kort tag och idag har jag lurat med mig brorsan och Niklas! Hoppas det väntar några riktigt bra plagg på mig där som vill bli köpta. Har redan varit inne på deras web och tjuvkikat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: