2011-11-11
 13:07:29

Tjejhelg i falun

sista helgen i oktober var det ju tjejhelg som gällde. och det var en toppenhelg. Det blev middag på Zatziki, en restaurang som jag vekrligen kan sakna. Ett besök där var tvunget att bockas av under denna helg! Fredagsmys blev det med fina vänner. Efter det blev det en öl eller två på Pitchers! De har faktiskt en av de bästa Guinniess på tapp där som jag har smakat i sverige.

Lördagen bestod av shopping, sminkgenomgång i en pch en halv timme i jonnas butik, fika, kaffe och sedan utgång! Det blev mintu (som jag lovade mig själv att inte dricka....) högstadie/gymnasiepop på hög volym, fotoknäppning, sminkkurs (ojojoj var snygga vi var, jag vill alltid ha glitter över hela min ögonlock) och sedan lite dans på VC. Slutade på en trottoarkant och vi kom i säng väldans sent...


på fredagen när jag och marty kom dit så hade kära kusin vitamin rensas bland hennes smink och penslar så det blev rena rama julafton för oss som fick allt detta att dela på. Min kusin kan hon! Finaste!


Vi körde på "en till dig, en till mig" plus att på bilden här har vi mina nya läppstift som jag köpte, nya örhängen och mitt nya finaste diadem!


Så här fixar man sig alla tre samtidigt.


Har man dåligt ljus i badrummet får man ta till en extern spegel som reflekterar lite bättre! Blev mycket fina bilder!


Jonna, kan sitt jobb hon!

Snyggjag!


Snyggmarty!

Mina fina! Det blev mycket " kommer du ihåg" följt av en massa skratt...

Redo för utgång! Glada tjejer!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: