2011-11-12
 11:57:41

Kökshanddukar med AÅ


Kökshanddukar från hm.se

Kökshanddukar kan ju vara riktigt fint som dekoration eller sån inredningsdetalj men det är en såndan där sak som jag inte köper till mig själv! Vill ha fler.  Jag har visserligen fina kökshandukar som är från min roliga farmor. Min kära farmor som jämt skulle bjuda på kakor och man var tvungen att ta en kaka av varje. Hon som åt kakor fastän hon inte borde. Hon som hade en godisskål i hennes bokhylla i vardagsrummet. Hon som jag fick mina fina silverskedar ifrån. Hon som nästan alltid ville ha en sån där blåbärstårta när hon fyllde år. Eller hade glasstårta i frysen. Hon som hade en sån där rolig stol som man kunde snurra runt i. Hon som hade en sån rolig fågel. Hon som ringde till pappa jämt och låtsades att hon inte hörde honom så han fick hoppa upp på cykeln och åka till henne istället! Hon som var så nyfiken. Hon som ställde en fråga men ställde en ny innan man riktigt hade hunnit svara på hennes första fråga. Hon var rolig hon! Jag önskar att både farmor och min farfar skulle fått vara med lite längre i mitt liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: