2011-11-16
 11:40:20

Hårtorken eller byxtorken?

Skulle vara duktig och sätta på en tvättmaskin på morgonen innan jag skulle iväg till jobbet förrgår. Satt på den lagom så att den skulle hinna bli klar och jag skulle kunan hänga upp den innan jag var tvungen att cykla iväg. När tvättmaskinen hade gått i cirka en halvtimme så kommer jag på att jag ju tig hem mina jobbbyxor för att jag skulle tvätta dem dagen innan. Men att jag ju glömt den så de borde väl ligga kvar i min väska? Gör de det? Nej. Jag har ju ändå varit så duktig att jag lagt dem i tvättmaskinen men glömt att satt igång tvättmaskinen dagen innan. Den tvättmaskin som NU var igång.. Mina enda par jobbbyxor låg då i tvättmaskinen och jag skulle börja jobba om en timma! När väl tvätten var klar och jag inom kort var tvungen att åka till jobbet såg det ut så här.


Man måste vara lite påhittig så att man slipper jobba i helt dyyyblöta byxor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: