2011-11-30
 19:45:41

Hämta nyckel

I morgon tidigt på morgonen ska min kära sambo hämta ut nyckeln till lägenheten!!!! Det nästan pirrar i magen på mig!  Hade det inte varit för att vi båda jobbat hela dagen och kvällen ( jag jobbar även kväll och niklas ska ha "after work") så hade jga ju velat flytta in direkt då men jag får väl vänta tills fredagen! Kanske borde jag följa med imorgon och hinna upp till lägenheten innan jobb för att typ mäta fönstrena så jag kan beställa gardiner.. eller så har jag is i magen och väntar ett dygn till...

Ps. jag hatar att bo bland flyttkartonger och inte ha allt tillgängligt. Skulle behöva noppa ögonbrynen men till och med "ögonbryns-nopparen" är undanpackad någon stans! Bara två dagar kvar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: