2011-11-17
 14:22:50

Bland råttorna på vinden

Skoja inte vad jag var duktig och effektiv igår hemma på mina föräldrars vind igår. Jag satt där uppe i flera timmar och rensade, sorterade och slängde saker. Ibland blev det en liten paus för att läsa någon gammal berättelse man skrivit i skolan eller för att titta igenom lite leksaker. Hittade även massa bra saker som jag glömt bort så nu har jag tillexempel hittat mina gammla vägghyllor som nu ska följa med till nya lägenheten. Min gamla brudkista har nu även kommit ner och är redo för lite gammlar hederlig renovering. Jag gjorde många fynd faktiskt! Men nu är det ordning där uppe bland mina saker och det känns riktigt skönt. Något som skulle ha blivit gjort för länge sen är nu fixat så nu sätter jag en √ på det! Det sista gjorde jag idag  så nu är det helt klart!

Har även hunnit tvätta och "fusk"polera bilen och reparerat lite smågrejer på bilen. Det var dock lite för kallt ute för att göra det hela på riktigt men det var ju bättre än inget och nu skiner den lite mer! Tänk vad den kommer att skina i vår när det gör lite smidigare att göra det där jobbet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: