2011-06-20
 16:58:17

regn

Vad är problemet egntligen? Det spöregnade nu på em när jag skulle hem från jobbet. Det öste verkligen ner så jag lånade ett paraply och försökt cykla hem och det gick ju bra men vad är problemet med bilförarna egentligen? Det blev ju som stora vattenpölat mellan vägen och cykelbanan och om man är lite vänlig så behöver man ju inte som bilförare köra i detta vattenpölar så att man undviker att hela vattenpölen skvätter (läs öser) över den som cyklar eller går för den delen också.. Men nej då, vissta bilister körde i dessa så att jg blir ännu mer blöt än jag redan var? jobbigt att köra undan från vattenpölen eller?


Och sen såklart slutar det att regna strax efter att jag kliver in genom dörren.. bra dag!


Nu ska jag snart laga mat och sen dra mig ner på stan och ta en öl med Irlandsvännen Per som är tillbaka i Uppsala för sommaren!! Skojilajbans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: