2011-01-17
 09:45:38

Skönt ljud mot oljud

Efter att ha jobbat i helgen så är jag ledig idag. Har lite saker här hemma att ta tig i/ta hand om i och med att jag har jobbat sen förra fredagen i ett sträck. Men jag ska även bara ta det lugnt idag (tänkte jag). Bara gå här hemma och mysa in mig i lägenheten. Vi har i och för sig massor att fixa innan att det verkligen känns som hemma. Det är kalt på väggarna nu till exempel och vi behöver ju som sagt någon form av byrå till sovrummet. Ska börja kolla på sådant i nästa vecka. I lördags när svärföräldrarna var här och hälsade på så fick vi en lampa. Den står nu placerad i vardagsrummet så nu äntligen att vi lite ljus där inne. Vardagsrummet i sig är annars väldigt ljus och fräscht men vi måste för tillfället tyvärr ha persiennerna fördragna för balkongdörren då balkongerna håller på att renoveras. Och just nu för byggarna riktiga oljud. Tror att de borrar i huset och det låter verkligen i HELA huset så och det skulle tydligen hålla på ett tag. Så min lugna, sköna och mysiga måndag där jag skulle fixa och trixa här hemma kommer det väl gå sådääär med- Dagen då jag skulle koppla in mina högtalare och spela lugn, harmonisk och skön musik och bara vara får väl bli en annan dag då. För just nu är det lite svårt med det här slagborrandet tyvärr. Kommer väl bli galen på oljudet om ett tag...

Detta skulle jag till exempel spela idag... Går inge vidare...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: