2011-01-05
 00:10:00

Röda byxor

Jag gillar röda byxor har jag kommit underfund med så jag har kommit på att ett av mina uppdrag för detta år är att få N att skaffa sig ett par och så ska de användas flitigt. Jag hintade om det förra året, sådde ett frö liksom men nu så ska jag jäklar anamma se till att han har ett par i garderoben. Försöka går ju i allafall. Kanske måste ge karln det i present kanske. Snyggt är det vilket fall.

Nu blir det sängen. Eften en kväll hos brorsan med middag (som vi denna gång tog med dit och bjöd han på) blev det varm choklad här hemma i soffan framför TV här hemma i flyttkaoset. Ska fortsätta min bok-läsar-maraton. Får passa på när jag är på det humöret. Men fick så bra böcker i julklapp och nu plöjer jag mig igenom P.S I love you av Cecelia Ahern som jag fick av min kära N.

 

God natt världen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: