2011-01-20
 16:04:23

Punkter

Just hemkommer från en dags arbete. Fortfarande mycket att ta in. Men saker släpper lite allt eftersom. Mycket intressant är det i alla fall. På vägen hem ringde det från ett av mina andra jobb med en förfrågan om jobb imorgon men efter jobb 1 drar jag till jobb 2 och handlar och sen drar jag till dalarna på besök med N och brorsan så det finns det inge tid till. Men det läskiga var att jag just satt och tänkte på hon som ringde mig. Jag tänkte ringa henne när jag kom hem. Skulle uppdatera henne om mitt schema och fråga om något arbetspass men så hann hon före. Hur stor är sannorlikheten för det? Någon?

Tankar under dagen


  • När ska det bli varmt igen?
  • När kommer solen och det slutar vara så grått?
  • När ska det sluta var så halt att man kan cykla utan att cykla omkull eller cykla i snigelfast?
  • Himlen är väldans fin ibland. Nu på eftermiddagen var den alldeles rosa och lila!
  • Fick ett informationspapper om att balkongarbetet utanför är försenat pga att denna jäkla vinter. INTE OK! Vi har nämligen persiennerna neddragna konstant.. Men bara det blir klart tills man kan sitta ute och norpa första solstrålarna och äta frukost där ute.
  • Vi måste verkligen införskaffa oss en matta till vardagsrummet och grejer till väggarna här inne. Skulle nämligen knäppa kort och lägga upp här men det såg så himla kalt ut på kortet så det ger inte riktigt  rätt känsla...
  • Jag hoppas min bror tar med sig mina blommor som varit hos honom ett tag nu men som inte kommit hit då vi endast promenerat mellan varadra och då skulle de stackars blommorna ju dö. Men han kommer hit ikväll för lite peptalk inför en sak imorgon så då kanske min snälla rara bror tar med sig blommorna ändå.. En liten blomma gör så mycket faktiskt och vi behöver lite med sådant så dte inte ser så tomt ut. Stilrent och tomt är liksom inte samma sak..
Det var dagens tankar i mitt huvud..

over and out



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: