2011-01-22
 09:30:00

Tre fina år gav mig mycket

Inte varit i Falun på ett bra tag nu. Staden som var mitt hem i tre år (minus min Irlandstid i och för sig.) De tre åren gav mig så otroligt mycket. Det gav mig min kärlek, det gav mig sådana otroliga vänner, det gav mig skratt, det gav mig gråt, det gav mig minnen som ligger varmt om hjärtat, det gav mig fikastunder, det gav mig galna upptåg, det gav mig några flyttar, det gav mig ett rosa badrum, det gav mig testunder som slutade med en vinare och utgång hela natten och hemgång på morgonkvisten, det gav mig det gav mig brandalarm,  det gav mig sovmorgonar, det gav mig mycket fritid, det gav mig inomhuspicknick, det gav mig ett roligt extrajobb, men grunden till varför jag flyttade dit var ju pluggeriet så det gav mig ju en utbildning i medie-och kommunikation.

Dalarna i mitt hjärta!

 


Men nu är jag på besök hos finaste Kusin Vitamin. Skoj att se hur hon bor nu sen hon blev sambo med bästa H. Är så glad att just dem är ett par, de är så himla bra ihop! Saknar att inte bo i samma stad som henne, hon som alltid finns där, men nu bor jag ju i samma stad som hennes syster istället och det är ju inte så tokigt det heller.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: