2011-01-06
 20:01:57

Nedräkning till nystart

Nu är det nedräkning som gäller. Pirr i magen.


På söndag blir det flytt. När vi var ner till sommarstugan på 17 års kalas igår så passade vi på att skotta oss fram i de meterhöga drivorna fram till dörrren där mestadelen av alla våra saker stod. Tänk er synen. Fem personer, i mörkret som står och skottar för fulla muggar. Hoppas det inte blir för mycket snö till söndagen nu bara så de få ställa sig och göra om allt igen. Sååå synd att jag jobbar på söndag... attans! ;) Jag får väl däremot hugga i desto mer på kvällen då alla sakerna ska upp tre trappor utan hiss till nya lägenheten. Galenskaper att flytta kvällen innan man börjar nya jobb... Men jag ser fram emot båda grejerna riktigt mycket!

Åkte hit igår och blev kvar idag med. Idag blev det besök hos min morbror och nu har vi just käkat riktigt god mat här hemma och nu blir det efterätt. Hallonsorben som jag gjorde på nyårsafton blev så god så nu tänkte jag bjuda mina föräldrar på det framför tv och Göta Kanal 3. Smarrigt! Men imorrn bär det av hem till stan igen för jobb  och sista nedpackningen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: