2011-01-20
 16:55:00

Mysigt hörn

Detta är som en liten utbuckning från vardagsrummet.Taget från soffan, lite ovanifrån. De två dörrarna går till balkongen. Båda väggarna har speglar på sig så som man ser på bilden. Blir riktigt fint ljus där med en lampa, ni sre ju hur det reflekterar upp i taket och sen när balkong är renoverad blir det toppen. Nu vet jag dock inte vad jag ska göra med utrymmet. Lägga typ en fårfäll på golvet? Sätta upp en ljuskrona i mitten (fast dte är så lågt så den skulle bara vara ivägen) Ställa något där, men vad? Sätta upp gardiner där inne eller förminskar dte bara "rummet"? Jag gillar dte som fan men vet bara inte vad jag ska gölra.. Eller ska jag kanska bara inte göra ågot alls?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: