2011-01-31
 22:28:38

Less på mig själv

Ska ju flyga på fredag men när jag kollar igenom min bokningsbekräftelse så står det att pass krävs. Jag får halvt panik. Vart är mitt pass? Letar och letar men kan inte hitta det någon stans! Blir så less på mig själv, ens pass ska man väl veta vart man har. Ska vända upp och ner på lägenheten tror jag.

Men vet inte riktigt till 100 om jag verkligen behöver ha passet med mig till grannlandet bara.
Det står lite olika men det lutar åt att man inte behöver ha pass utan att man ska klara sig på körkortet när man åker dit. Visst är det så? Hoppas hoppas. Annars måste jag ju boka om allt ihop och typ ta tåget och det vill jag ju inte!!!


Suck! och varför blir jag inte förvånad över mig själv...

F*N!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: