2011-01-18
 17:11:21

Hammare i huvudet

Ikväll går jag i ide. Huvudet säger mig att göra det. Jag borde göra det i alla fall. Jag har annars en förmåga att vänja mig vid att ha huvudvärk. Jag kör på som vanligt ändå. Är ju så trist att bli hämmad bara för att mna har huvudvärk. Det kommer liksom i perioder. Ibland har jag det inte på hur länge som hellst och ibland sker det lite för ofta. Jag tror jag vande mig vid huvudvärk när jag gick på högstadiet vilket är ett herrans massa år sen nu när jag tänker efter. Då hade jag konstant dunderhuvudvärk och jag fattar inte hur jag pallade det. Jag hade aldrig pallat det idag för jag blir ju galen efter en dag nu. Borde kanske kolla upp detta, eller i alla fall gå på zonterapi. Zonterapi är det enda som någonsin funkat någonsin mot min huvudvärk.

Eller så har jag bara huvudvärk nu eftersom det har varit så mycket nu på senaste tiden med flytt, nytt jobb och allt runt omkring! Behöver kanske bara lite harmoni..


Nu väntas kladdkaka och grädde, mums!! Eller först kanske middag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: