2011-01-15
 23:12:04

En pärla

Min morgon i morse började inte så bra. Försov mig  så att jag fick hoppa över lite steg i min morgonrutin. Skulle cykla till jobbet. Det gick inga bra alls det. Fick inte upp cykellåset. Ruckade på det och hade mig, försökte värma låset ifall det var fastfruset men det funkade inte ändå. Mitt humör började tryta och även om jag till slut skulle ha fått upp låset skulle jag få cykla som en galning för att hinna i och med att jag hade stått där ett tag och försökt få upp låset i kylan. Utvägen blev att göra en chansing och ringa min kära bror. Tur som jag hade så svarade han och var till och med uppe och kunde skjussa mig till jobbet. Sicken tur att vi bor så nära nu. Han klädde på sig och jag började gå till hans parkering och så möttes vi upp där precis samtidigt. Mycket smidigt. Jag kom till och med fram i tid och hann sätta mig och dricka kaffe som jag inte hunnit göra hemma.

Min bror, han är bra han! En riktig pärla!!

Flera år gammal bild på syskonparet.. shit vad mörkhårig jag var...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: