2011-01-12
 15:55:54

Dålig uppdatering här

Jag har varit borta här några dagar nu och det finns anledningar. Nytt jobb som tar (nästan) all fokus men framför allt flytten som gick av stapeln i söndagskväll. Jag jobbade ju på dagen så själva flyttlasset gick ju under dagen men jag kom lagom till att allt skulle bäras upp (tre trappor utan hiss är tamefan ingen höjdare när man ska flytta). Fick massa bra hjälp så tack alla ni som hjälpte till! Det var guld värt! Men tillbaka till anledningen av den dåliga uppdateringen här; det stavas inget internet hemma i lägenhetern. Vi gick hem till brorsan som bor typ granne med oss nu (sååå skönt, sååå roligt) och beställde internet och dosa som ska komma på torsdag tror jag. Hoppas den kommer idag. Man blir ju helt förlamad utan internet ju.

Har nu, efter jobbet, åkt till gamla lägenheten för att städa den med datorn i högsta hugg. Skönt att få det klart så fort som möjligt!

Mer uppdatering om jobb och den mysiga braiga lägenheten en annan gång! Men för att ge lite update så trivs jag på det nya jobbet, mycket att lära och utmanande och intressant. Lägenheten är toppenmysig! Lite mycket kaos nu bara med flyttkartonger och sånt. Men det tar sig!

Puss, nu måste jag städa här...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: