2011-01-28
 21:30:59

Bra vecka

Haft en bra vecka, en vecka som har varit full av grejer. Jag har till och med dubbelbokat mig med dejter med vänner. Det ståd till och med båda två, samtidigt, i kalendern. Dumt av mig.

Tisdags- bjöd över bror och kusin med familj på middag. Åt gott i mysigt sällskap. Fick se sötnöten E kräla sig fram på golvet och äta upp min fot, tur att jag minuten innan hann byta strumpor. Gjorde även en riktigt god jordgubbssorbe. Den måste göras om.

Onsdags- lämnade nyckeln till gamla lägenheten och åkte till IKEA för att inhandla behövliga saker till hemmet. N fick sin efterlängtade stryckbräda och jag fick påfyllning på ljusen och lite annat. Men lägenheten tar sig sin form and I like it. Jag trivs här hemma!

Torsdags- dubbelbokningen på middag i Uppsala och sthlm. Men jag tog mig till sthlm för att uppdatera om livet med en kär vän som falun.  Min fd granne, min partypingla, min pratautvän. Vi har båda varit dåliga på att höras senaste tiden och behövde en riktig uppdatering om livet, jobb och allt runt omkring. En mycket trevlig kväll med middag, vin och fika. Men mer ska det bli nu. Skärpning på oss.  Den andra dejten får jag ta igen en annan dag..

Fredag- dubbelarbete. Jobb 1 till kl 15 och sen jobb 2 från 16. Var riktigt trött när jag kom hem men min köra sambo serverade mat på bordet och ett glas rött. Mums! Han är bra han!

Nu- en dusch. Sen- Tv- Senare- Sängen


God natt alla kära från en riktigt trött tjej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: