2011-02-14
 17:30:52

Solstrålar

Jag har i alla fall varit ute halva dagen och njutit av solstrålarna. Helt underbart. Lite väl kallt men det gör ingenting en dag som denna. Jag älskar solen! Hoppade upp på cykeln idag för att göra lite ärenden. Skulle hämta upp en sak åt min pappa som han hade lämnat in på lagning. Jag var smart och tittade upp adressen innan och cykla de dit. Men där fanns inte stället jag sökte. Jag tror jag cyklade och gick om kring i den områden hur länge som hellst kändes det. Frågad eom vägen men ingen visste. Jag tänkte att jag skulle ge upp och återkomma en annan dag men då tänkte jag att jag bara skulle bli sur då jag säkert skulle upptäcka att jag varit så nära så jag gav inte upp och efter mycket om och men så hittade jag ju stället, hur enkelt som hellst men jag hade först letat efter nummer 3 och jag skulle till 8 och nummer åtta lång inte riktigt som samma gata som 3, utan upp förbi och bakom, säng in efter 9.. mycket konstigt men jag fann det till slut. Man ska aldrig ge upp!

Efter det tog jga mig till gränby för systemet, ica och h&m. Jag gjorde ett kap och fann två byxor, jag behöver verkligen byxor och jag tyckte jag var värd de byxorna, lite solpuder fick hänga med mig hem också. Så blek man är nu är mn ju aldrig annars om året så jag fuskar mig till lite fräschhet.

Nu inväntar jag min kära sambo och sedan min bror. De bästa killarna i mitt liv!! (Plus min pappa då!)

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: