2011-02-10
 09:05:00

Nytt schema

Var till mitt ena jobb igår och hämtade mitt nya schema som börjar gälla om några veckor. Jag har fortfarande kvar de helger jag har nu men lite annorlunda tider bara sen har ett kvällspass lagts till. Jag är ju ledig på mndagar så jag hoppades att min kväll inte skulle hamna där och det gjorde den inte. Skönt. Riktigt skönt!


Annasr rullar det på, dålig uppdate här just nu känner jag.. Men det har varit filmkvällar, middag och vin kvällar med en kär vän (fick toppen present, hårvård till mitt stacars hår som inte tycker om uppsalavattnen), det har varit ärenden på stan, det har varit fika på stan, lägenheten har fått lite mer grejer på väggarna så det tar sig allt eftersom.

Puss på er fina!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: