2011-02-10
 21:49:06

Några öl och smörabröd

After work ikväll. En myclet bra kväll om jag får säga det själv. Intressant och gott. Efter jobbet var det nämligen after work på jobbet (underförstått kanske) då två stycken hade lagat mat i danskt tema. Kul att få käka dansk mat eftersom jga var i köpenhamn i helgen och inte fick i mig så mycket danskt men ikväll var dte mycket gott. tre olika smörebröd till"varmrätt" och två stycken till efterrätt. De satt stora krav tills nästa gång. Ett mycket bra påhitt som de har tagit tag i om jga får säga det själv. Massa roligt prat på det, några öl. En helt okej torsdagskväll om jag får säga det själv. Förutom snöovädret som jag möttes av när jag gick ut genom dörren och att jag ramlade kanska rejält när jag gick från den ena bussen till den andra. Och så där typiskt svenskt så bara reste jag mig upp på en halv sekund och sa att det gick bra...

Nu är jag rysligt trött och ska nog hoppa i säng och tycka synd om mig själv för att jag har ont.. Helgen ska spenderas med arbete by the way..

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: