2011-02-02
 22:45:27

Minimal packning

Imponerad av mig själv. Efter en mysig kväll med middag och uppdatering och snack om livet, boende och allt runt omkring så tog jag mig för och började kolla på vad för saker jag ska packa ner för helgens bravader. Ska endast ha handbaggage så det blir inte så mycket jag kan ha med mig så jag tänker minimalistiskt, ja inte att jag bara ska ha BH och trosor med mig men jag ska försöka att ej ha så mycket kläder och skor med mig som man ändå inte hinner använda på en helg (som det oftast blir) så nu har jag gått igenom vad jag ska ha på mig. Reskläder, hänga på stan och se sig om i stankläder, shoppingkläder, gå ut kläder, ta en drink kläder, sovkläder och sen något alternativ, ett extra par skor och sen smink och dyligt och vet ni vad? Jag får plats med det i en väska, mindre än en kabinväska. Bra jobbat där om jag får säga det själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: