2011-02-28
 19:35:08

Magsjukepatrullen

Varit på magsjukepatrull två gånger idag. Efter att ha jobbat över efter massa strul på jobbet så begav jgg mig hem och till affären för att inhandla magsjukevänlig föda till sambon som ringde och sa att han gått hem från jobbet idag och har befunnit sig i badrummet senaste timmarna. Lagom till att jag kom hem och packat upp fick jag tag på min bror som jag sökt under dagen för att kolla hur han mår då vi var över till honom igår. Chansen var ju ganska stor att han nu var sjuk han också. Och jag hade rätt. Magsjukan hade till slut nått honom också...Så nu har jga varit på en andra runda till affären med en matkorg full med cola, nyponsoppa, keso, glass, saftsoppa och massa annat. Till mig blev det vitpepparkorn! Jag får nog en guldmedalj för att jag tar hand om både bror och sambo som har magsjuka samtidigt. Men det är de värda! Mina finingar!

Den där jävla magsjukan alltså!!

Jag ska bädda ner N i vardagsrummet och hoppas att jag inte blir sjuk igen..Jag har inte tid med sånt!! Jag har ju bockat av magsjukan i år redan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: