2011-02-11
 08:02:00

Lång dag

Lång dag idag skulle jag tro. Min dubbeljobbs arbetsdag. Först arbete 1 till 15 och sedan off to till blågulahuset resten av kvällen. Jag gillar ändå dessa dagar. Kna verka konsigt men dte är sådan kontrast mellan dessa två och sådan skillnad men båda är skoj. Det ena är intressant och man tar in nya saker varje dag. Inget område jag trodde jag skulle jobba inom men är riktigt glad att jag gör. Inget intresse jag haft på min fritid förr men det är  ett sådat viktigt område så jag lär mig nya saker hela tiden(som man kanske tar förgivet ibland) någon måste ju styra upp det hela. Allt ska ju styras från någon stans. Forskningen ska ju gå frammåt, inte sant? Det andra är ju inget jag trodde jag heller skulle jobba inom men riktigt skoj, känns inte som ett riktigt jobb då det är så roligt. Skoj, lättsam stämmning men mycket fokus på samm gång. Som en liten familj liksom. I like!

Jo jag trivs som fisken!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: