2011-02-20
 16:30:02

Helgen sammanfattat

Jag sammanfattar denna helg med ordet: Magsjuka!
Tur att jag har så fina som tar hand om mig..Hoppas de bara inte blir sjuka nu..
Börjar sakta komma igen men jag återkommer om helgen för det var ju inte bara magsjuka på schemat, det gällde ju bara mig..Det har ju varit 50 års kalas, en stor nyhet, årets första grillning i 22 minus och lite sånt också..


Ps. När tar vintern slut egentligen?


Elin K

Hej tussan! Tråkigt med magsjukan, hoppas du är på bättringsvägen! Såg att du kikat in på min blogg, vi är super nöjda! Ja, nu väntar vi på den lille att göra oss sällskap i vårt nya hus. Kommer nog snart, hoppas jag! Sen får vi ses! Puss & Kram



PUBLICERAT: 2011-02-21, 11:30:16 | URL: http://lonnholmen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: