2011-02-08
 08:00:34

Fallskärmshoppet

Nästan sju år sen nu men det var fasiken blande det bästa jag gjort. Så himla häftigt och jag är så glad att jag fick det i present för många år sen. Anledningen till att jag kom att tänka på det var för att jag såg den film som filmades i och med mitt hopp igår innan vi skulle kolla på film hos brorsan. Det var länge sen jag såg den filmen då den inte har varit en dvd film men nu har mina föräldrar börjat att föra över alla våra gamla filmer till dvd. Fick en upplaga av en film från när jag och min bror är små barn. Jag kollade lite snabbt på några klipp från den inann jag gick och lade mig. Fick mig många skratt. Gud vad härligt det är och se!

oj nu måste jag skynda mig. Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: