2011-02-27
 08:00:00

En söndag till

Hej och hå vad tiden bara rullar på, denna veka är snart slut, söndag idag och jag ska iväg till jobbet. Har en utbildning först som ska fortsättas från igår med block B nu. Block A avklarades igår men idag ska det blocket klaras av innan jag börjar mitt vanliga pass så denna söndag blev en liten tidigare söndag än vanligt. Säger man inte att söndagen är en vilodag va..? Inte för mig!

Igår var annars på jobbet en dag med full rulle, löningshelg och egentligen första löningshelgen efter jul som folk verkligen har pengar att handla för.. Efter jobbet blev det räkfrossa big time, var fullproppad med vin och räkor vilket gjorde att ögonen gick i kors frammåt natten.. Melodifestivalen var på såklart, mycket spännande men förvånande resultat. Vad hände med fernette liksom? Och för att citera en vän på FB "Dregen på Bowlan, östhammar (!), och Nick Borg i Melo.. Vart är Backyard Babies på väg...?"

Over and out, nu drar jag och jobbar! Ha en fin dag så länge!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: