2011-02-15
 20:39:55

De första blommorna

Igår kom min kära sambo hem med en bukett blommor. Efter två år ihp så var denna bukett den först jag fått av honom. Stort! Jag blev så glad. Jag älskar blommor! Tänk om han nu kanske börjar ge mig blommor liiite oftare nu..Det vore något det!


Danielkl.com

Snällt! =)



PUBLICERAT: 2011-02-15, 21:33:07 | URL: http://danielkl.com
Mirela

Riktigt snygg blogg har du! riktigt jäkla snygg är du

Du måste kika på de här me!



Rösta på att han ska bli offentlig igen! SNYGGASDE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN!!!

DEDE!



Jättemånga fjortisar som stalka han till fotbollsmatcherna och kom hem till honom så han tog bort allt.

Men nu ska han bli offentlig igen kanske - så rösta JA så han blir offentlig igen!



Helt otroligt VACKER o världens vackraste kärlekstexter!



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se



- Mirela



PUBLICERAT: 2011-02-15, 21:48:16 | URL: http://mirelamode.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: