2011-02-12
 09:24:44

Cykla inte i snöovädret

Jag som tänkte att jag skulle vara smart och ta en tidigare buss igår, det gjorde jag också och det gick ju bra men resulterade nogi att jag glömde typ allt som jag hade behövt haft med mig till mitt andra arbetspass i går. Detta kan jag ju på när jag slutade och skulle ta bussen till jobb 2 och ta det lite lugnt innan jag började igen. Så blev det alltså inte. Jag fick ta bussen hem och hämta allt och sedan fanns det bara tid för mig att ta cykeln. Att cykla i går eftermiddag var ingen vadare idee. Bitvis gick det okej men bitvis gick det knappt alls. Jag var inte så glad när jag kom fram och trött var jag. Fick käka lite hallonsnören för att piggna till som fanns i personalrummet sen var jag good to go.. Hoppas ni hade en bättre fredag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: