2011-02-07
 11:39:14

26 timmar

Upp och hoppa bokstavligt talat i fredagsmorse. Gick upp halv fyra på morgonen (natten) för att ta flygbuss och sen flyget från Arlanda tidigt på morgonen. Landade i Köpenhamn vid åtta där Anina mötte upp mig för atts edan stanna till på ett lokalt bagera bara runt hörnen från hennes och Bens lägenhet. Gick hem till henne och pratade, uppdaterade och ät gott bröd och bakverk. Mums!

Sedan blev det lunchtid (frukost som de säger i danmark) för att möta upp en väninna till henne. Jag och Anina pratar svenska-danska med varandra och det går alldelels utmärkt men att hänga med när hon och hennes vännina skulle prata i en ryslikt snabb takt blev lite svårare, men gick bra ändå.

Under dagen anlände sedan min skandinaviska lilla familj en efter en med tåget. Vi satt då på ett cafe ett bra tag och väntade in dem alla. Efter kramkalas och när alla vara samlade tog vi oss till vårt hotel, packade upp, tog det lite lugnt och sedan tog vi oss hem till Anina ch Ben att laga middag, umgås lite , prata i mun på varandra och för att sedan ta oss ut på en bar.  En mycket rolig dag och kväll blev det och riktigt skoj att träffa alla igen. De är ett toppengäng.

Nä vi väl skulle ta oss hem efter vår utekväll och promenerade hem fick jag hålla ett hårt tag i grabbarnas armar för att jag överhuvudtaget skulle kunna ta ett steg frammåt då jag var ganska så trött efter att ha varit uppe i 26 timmar i sträck.. Jag var helt död vid det laget.

Lyckad fredag? Jajjemen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: