2011-04-15
 22:17:55

Jag tycker om presenter

Jag tycker om presenter. Jag älskar att ge bort presenter till andra men jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker det är riktigt, riktigt skoj att få presenter också!!


En del av fikat håller och att bli uppdukat. Bara för att skryt och för att jag själv tycker att jag var så duktig: chokladdoppade jordgubbar, hemgjorda biskvier och hemgjorde vaniljhjärtan. Sedan hade jag gjort vaniljglass och jordgubbssorbe! Jag är impad av mig själv!

Middagen bestod av (hemgjord)suchi! Vi börjar få kläm på det nu och det är verkligen hur gott som helst! Lite pilligt men det är det värt efteråt. Blev tom matlåda att jobbet dagen efter och det är väl seriöst om något!

Kalas avslutat. Sicken fin, trevlig och mysig kväll! Jag tycker om att ha födelsedagkalas! Tack alla fina under bara för all uppvaktning, för att ni kom och för fin fina preenter! Kärlek till er! Här är min nya fina urläckra kudde och mina nya snygga smycken.  Både från Svea rike och utlandet! De passa mig perfekt! De känner mig!

Min fina älskling gav mig en Marimeko skål! Den ska vi ha karameller i. Inte godis. Inte choklad men karameller! Så där lite gammaldags. Sådana där karameller som typ farmor eller mormor hade som godis när de var små.. Elle rär det bara nåt jag fått för mig. Obesvera den lilla vasen med tussilagos. Nu har jag även sett blåsippor och Min vän C har sagt att hon även sett vitsippor! Åh, VÅR!!!

Nu ska det bli fest! Present från brorsan; baktanke? Ser ni även de söta örhängena?

Ballonger på sin födelsedag måste man ju ha!

Kvistarna från alla fruktträd på mina föräldraras tomt fick bli påskris!

Min nya örtgård! Hon är för påhittig den där tjejen!

 

Och igår fick jag en vuxenpoängspresent från en annan vän; teaterbesök! Det ska bli gryyymt roligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: