2011-04-08
 21:36:52

Nytt försök med blomma

Okej vuxenpoäng så det skriker om det men jag har tagit skott på lite pelagoner för att jag sedan ska plantera dessa. Har även sått lite annat som nu håller på att gro i en kruka med en liten platspåse på sig. Försäker få lite gröna fingrar men här omdagen kom Niklas hem med en orkidé men den har jag sagt till honom att den får han ha ansvar för. Jag lyckas inte med orkideér.  De är ju fina som attans men de är svåra.


Undrar hur länge den kommer vara så här fin?? Jag har kommit på en bra idee för min morfar. Han skulle kunna ha blomdagis så man kan lämna in dem så kan han ta hand om dem så att de mår bra. Får se hur min kära sambo tar hand om denna fining till blomma.  Inte för att vara sån men han är ju inte så bra på andra blommor eller växter.. Men orkieér är kanske hans grej!

Att bero på att planeta och så så måste jag kanske snart ta tag i det där med att jag ska så sallad. Vad kan man mer så på en balkong.. och som inte är så känsligt..? Potatis?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: