2011-04-07
 12:26:51

Mer tid!

Blåser vintern iväg på riktigt nu?! I hope so!

Igår efter jobbet åkte jag och Niklas till mina fina vänner C&C. Är alltid lika trevligt att träffa dem, det bästa paret! Passade på att ta lite tips på platser att åka till. De åker jämt och hittar på saker. Ska nog ta lite inspration till sommarsemester och ta upp längre i landet, de åkte till Nordkap för något år sen, det hade ju vart skoj, eller ta en tripp till Kebnekaise. Det vore coolt. Så jag önskar mig ett par bra vandringsskor! Önskar bara att vi sågs oftare men det känns som om det har varit temat för denna vecka, samtalsämnet att det är så svårt att få till träffar med alla man känner. Ska man planera in en träff kommer man helt plötsligt flera veckor framöver i kalendern innan alla kan, samtidigt. Jag önskar mig mer tid, eller i allafall en dag till i veckan..Jag vill ha mer tid till saker.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: