2011-04-15
 19:14:57

Kom igen, det svänger ju

Niklas är iväg på galej med jobbet ikväll och jag är hemma och tar det lugnt faktiskt. Riktigt skönt att göra det för en gång skull. Mycket som hänt denna vecka; Jag har blivit en aning lite äldre, jag har haft kalas med mina fina nära och kära (som gjorde att min födelsedag blev en toppenfin dag, tack alla ni), jag fick massor med fina presenter (fan vad jga gillar att få presenter) ag fick en riktig egoboost med alla gratulationer, träffat C&L för lite tjejsnack och uppdatering om lite smått och gott! Veckan bara flög iväg och nu så helt plötsligt är det fedag och helg! Nice!

Nu sitter jag här med ett glas vin med min specialspelista på Spotify, den där listan som man bara kan spela när man är själv och man bara vill släppa loss (alternativt när man ska städa och behöver lite pepmusik) Nu ska jag fixa till lite här hemma, dansa lite mellan varven, packa lite inför helgens bravader, dansa lite till, röja upp lite här hemma och sen ska jag inta soffläge!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: