2010-09-22
 23:33:40

Tacos med majsbröd är mkt godare

Just hemkommen efter en mycket trevlig kväll hos bror min med N och familjen med lilla bebben Elise. Tacos, en drink, tvspel, mycket god choklad-drink-efterrätt och mycket bebismys. Helt galet hur en sådan liten krabat kan växa så fort. Hon är redan väldigt mycket mer stabil i kroppen än för bara två veckor sen, den lilla sötnöten!♥

Blir repris på lördag med min bror som kock. Då ska jag för övrigt på dagen jobba i Stockholm. Ska bli skoj och spännande. På måndag är det intervju för ett annat jobb så, snälla rara, håll era tummar och tår!

Vi cyklade i alla fall till andra sidan stan idag och det gick förvånadsvärt fort.  Jag och bror bor liksom i var sin sida av stan. Skönt nu också att både jag och N har en varsin cykel. N var och lämnade in sin igår för att få punkteringen lagad. Verkar vara som ny nu, förutom att den låter som plåtniklas när han tar sig fram.. haha Plåtniklas!!(där fick jag till det) Min cykel går som spjutet! Blir så mycket mer enkelt att ta sig fram nu. Uppsala är ju en riktigt cykelstad och det tycker jag är toppen.  Jag tycker om att cykla.




Jag har redan en bra cykelkorg till min cykel som sitter fast, hårt som berget ,så inget denghuvud kan sno min korg. Men visst är denna snygg?! Jag gillar den.

 

Nu ska vi tydligen kolla på skateåkning. En 14 åring som redan deltar i X-games. Det ni! Har är superliten men ack så duktig. Tydligen.

God natt!


LoveJennifer♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: