2010-09-17
 23:14:02

Tack för en fin kväll

Tack söta vänner för en trevlig och mysig kväll. Mysig taco inspirerad middag  och mycket god efterrätt (om jag får säga det själv. =) ) Jag är otroligt lyckligt lottad över huvud taget att ha så fina vänner, bekanta och fram för allt fin familj och släkt. Vad jag lärt mig är att aldrig ta för givet. Man kanske inte alltid lär sig av sina misstag men jag har däremot lärt mig att tänka på sådana saker.  Jag vill inte ta för givet. Jag tycker inte om andra som tar för givet. Att ta för givet är ett dålig sak. Och jag försöker att alltid uppskatta. Jag är vilket fall som helst glad för allt jag har. Ska skriva upp det på min kom-ihåg-lista: UPPSKATTA MER

Dags att ta hand om disken eller så tar vi det imorrn. Ja, imorrn, det lät bättre...

 

Nu ska jag kramas med N. Världens bästa N!

 

God natt! Sov söta drömmar!

 

 


Love Jennifer♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: