2010-09-27
 20:46:02

Pryda min handled



Dessa armband tycker jag är otroligt jätta super snygga.Finns på Kyssjohanna.se Den sidan har massa fint. Julklappstips (till mig) kanske?  Jag tycker om armband. Jag tycker om smycken i stort. Det gör så mycket för en outfit. Smycken blir man glad av!

Idag är jag också lite glad för min brorsa kom och lämnade av en cykel från mina föräldrar idag. Han fick en middag för "besväret".  Gick fram ochh tillbaka till stan idag men det är inte alltid så skoj att gå jämt. Nu kommer jag kunna fara fram som blixten (igen). Det blir så mycket lättare att ta sig men cykel, går så mycket fortare på något vis! Går och kollar efter min vita snodda cykel hela tiden. Tänk om den står någon stans och väntar på mig, att jag ska se den och ta med den hem igen? Förstår i och för sig att den säkert inte ens befinner sig i stan, om ens i landet, längre...Men nu har jag i alla fall en cykel igen! Och den ska jäklar annama inte bli stulen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: