2010-09-13
 14:48:54

Här ska jag hänga

Här blir jag glad!! Buddey´s Irish pub i Uppsala! Här blev jag glad i lördags med min Niklas och söta Maria! Fick nostaligtrip till Irland och deras bästa cider, Bulmers och snikebite! Kul personal, kul ställe, skön känsla. Ett tips; gå dit! Jag ska tillbaka på lördag! Då får vi finbesök från Falutown!

 

I går fick vi också finbesök, min kära familj kom hit på fika. Det är ett stort plus med att bo här nu, att familjen bara kan dyka upp så där, bara att bero på. Supermysigt. Föräldrarna mina var bruna som pepparkakor, som om de inte redan var det efter sommaren men just hemkomna från sol och gastande värme på Mallorca så var de ännu mer bruna. Var som om det var julafton för vi fick blommor, frukt i mängder från tomten och en taxfree present, ny från sortimentet. Måste testas snart tror jag. Nyfiken! Tack så mycket bästaste Ni

 

N´s familj har också hunnit varit här, och då var det också som julafton. De kom med en TV så nu ser vi texten på tvn! Ruskit fint! Tackar så himlans mycket!

 


LoveJennifer♥

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: