2010-10-27
 19:00:01

Varmt om huvudet och skärsår

Var ner på stan idag med E och M idag. De båda shoppade loss och jag hittade detta fina att pryda och värma mitt lilla huvud. Jag har ju mössor men detta är perfekt när man har uppsatt. Slipper man förstöra frisyren som man gör med att sätta på sig en mössa! Plus att det inte är snyggt när man har hårtofs och sen trycker på en mössa, inte bekvämt heller för den delen.

Lindex Shop Online - Pannband

Från Lindex

Snyggt svart pannband

 

På vägen hem stannade jag på ett apotek på begäran av sambon. Han hade lyckas skurit sig mellan tummen och pekfingret, ganska djupt till och med så han behövde sårtvätt, bandage och sådana grejer. Fick ringa min mamma för tips. Nu är han halvt handikappad och kan inte använda sin ena hand. Den har vi tejpat ihop. Hårt! Högläge som gäller. Stackarn!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: