2010-10-16
 20:16:01

Packa ner solglasögonen

Slut på solgalsögonen för sommarsolen för i år.


Nu är det slut på sommar och sol. Slut på höst snart till och med ju. Det är en klysha men herre gud vad tider går läskit fort. Nu är det ju dags för vinter. Höstjackan räcker knappt till nu på morgonen. Är ju frost på cykeln och det isar i nästan på morgonen. Och i går snöade det här utanför fönstret. Gissa om jag blev förvånad av den synen. Höstens första flingor. Snart jul ju!


Att bero på att tiden går fort. En liten kul grej på jobbet idag. Min klocka på höger handled visade att klockan var strax efter 3. Min jobbarkompis kom franm till mig och sa att jag snart slutade. Jag tyckte att "snart" var att ta i. Klckan var ju tre och jag slutade klockan fem. Men min klocka är inte pålitlig någonstans för den är klapp och stannat (bokstavligt talat) stup i kvarten så klockan hade utan att jag ens märkt det blivit kvart i fem. En timme och 45 minuter bara flög iväg. Jag hade inte ens märkt att klockan blivit så mycket. Det kallar jag att tiden går fort.

 

Nu dags för hemmagjort vaniljglass.

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: