2010-10-05
 17:40:12

Love you until the end

En av mina favoritfilmer är P.S I love you. Den är så fin. Den är så bra. Den tar tag i mig. Den är vacker ,Den får mig att fälla tårar. Den måste ses och jag såg just att den sänds på tv på lördag. Har man inte sett den måste man se den. Och det skadar ju inte det är lite irländsk i den.. De spelar bland annat in i County Dublin och County Wicklow och spelar irländsk  msuik.

Den handlar om en kvinna som just blivit änka och upptäcker att hennes man har lämnat 10 brev till henne för att underlätta hennes sorg och för att starta ett nytt liv.Fast hennes omgivning gtycker att dte snarare bara gör att hon håöller sig kvar i det förflutna.. Finns som bok också! Läs och njut!

 

Nu ska jag sätta mig med en kopp varm choklad och kolla på lite tv tror jag. Missade "ensam mamma söker" i söndags.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: