2010-10-14
 09:19:31

Godmorgon!

StylebyTyra

 

 

Snygga ringar eller vad, vill nästan ha dem alla. Snyggt värre är det! Julklapp?!


Sitter vid köksbordet, dricker kaffe, läser på om alla sänggrejer, tänk om de förhör mig idag?!
Haha. Men sitter även med aftonbladet uppe på skärmen och läser om alla de där gruvarbetarna som nu är uppe i det fria. Tänk er att sitta fast i en gruva och inte veta när man eller ens OM man kommer komma loss. Hemska tanke. Skönt att de är räddade nu. Nästan som ett litet mirakel! Välkommna upp till ytan igen hörrni!

Nu ska jag sippa i mig sista klunken av kaffet, packa ner mina grejer, ta fram ett lås till mitt skåp och hoppa upp på cykeln. Gud så skönt att bara kunna cykla till jobbet! Detta ska bli en kul dag!

Godmorgon världen!

Puss och kram alla fina!


luffi

Goo morron!!



Kikar runt bland nya och trevliga bloggar och hamnade här! Allt bra denna morgon!?



Kram Luffi



PUBLICERAT: 2010-10-14, 09:36:30 | URL: http://www.luffi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: