2010-10-26
 12:58:55

Finbesök i stan

Dagens uppdrag är avklarad för idag och nu bara hemma och tar det lugnt. Det vankades bullar och kaffe av N när jag kom hem. Uppskattas. Snart dags för lunch säger min mage.  Kör lite omvänt med fika först och sen lunch. En bak och fram dag..

Ikväll blir det tjejsnack med middag för hela slanten. Söta Emma kommer på besök i Uppsala och jag och systrarna M ska mötas upp för en kväll full av uppdatering. Ser fram emot det och ska bli supermysigt. Vi behöver uppdateras. Mysfakor.

I övrigt sitter jag med min Önske/Inspirationslista för julen som snart kommer. Jag älskar julen och ser fram emot den. Bara 4 veckor kvar till första advent! Fyra veckor kvar tills man får spela julmusiken på hög volym. Man får ju spela det när som om man nu vill det men dte får man erkänna fär någon annan. Då får man spela så ingen annan hör. Tycker någon att jag är värd en liten present till jul så kan man be om att få ta en kika på min lilla lista!

 

En ytterligare bra grej med julen är ju detta; det är ju klockrent! Bästa julkalendern EVER! Eller hur?! Jag ska kolla på ett avsnitt per dag i December, som om den gick på riktigt. Skratta, le och njuta! Precis som det ska vara!


 

Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: