2010-10-28
 17:17:59

Filmkväll en torsdag

Jag och brorsan på Irland för ett år sen när han var och besökt mig.


Ska snart bege oss till brorsan för middag och film. Återkommande besök som uppskattas. Blir ingen cykeltur idag dock då N har skurit sig i handen i går så det blir bussen idag. Ganska skönt iofs för det är riktigt kallt och ruggit ute.

 

Kan inte fatta att det gått ett helt år sen Irland nu. Tiden går läskigt fort tycker jag. Ett år känns som.. ja herregud vad tiden går fort. Det var nog exakt ett år sen som brorsan just varit och besökt mig och inväntade kärleken N som skulle komma och besöka mig i Limerick en vecka. Pirr i magen var det samtidigt som det sög i magen när brorsan åkte hem igen. Irland var toppen. Jag ler bara jag tänker på det. Kan längta tillbaka. Kanske ska skaffa mig ett litet hus där när man blir gammal, typ i Galway hade suttit fint. Sitta och lyssna på en trubbadur som spelar de irländska tonerna med en Guinness i handen, eller en Bulmers, eller en snikebite. Testade en snikebite här på Buddeys men den var inge god här. Besvikelse.

Mumsfilibabba. Jag som inte ens trodde att jag skulle gilla det. Ack så fel jag hade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: