2010-11-22
 19:14:23

Virus på datorn fixat

Nu har jag just fått tillbaka min kära dator igen efter genomsökning av det dumma virus som smet in på min dator och förstörde. Nu är det borta och fixat av bror min. Tack kära du!!

Nu hoppas jag bara att viruset som N har haft försvinner illa kvickt nu. Han ska försöka sig på att jobba imorgon så nu håller jag tummarna!


Annars har jag mest jobbat senaste dagarna. Superskoj som vanilgt. Dagarna går så fort och det tycker jag är ett bra betyg. Trivs som bara den. I helgen har även några naprapater jobbat med oss för att hjälpa till kunder som har lite specialfrågor och dte var riktigt intressant för oss som jobbar också då man kunde passa på att ställa frågor själv. De kund ge lite tips om speciella saker man kan tänka på när man säljer till kunderna. Typ som att många har ont i ryggen pga många sover fel, ligger fel på kudden och att många tror att deras ryggont inte går att göra något åt men det är snarare tvärt om.

I lördags var det även personalfest
. Jobbade hela dagen, sen var det bara att byta om och så sprang alla omkring och gjorde sig i ordning i omklädningsrummet. Hade en timma på mig mellan att jga slutade innan förminglet satt igång så var ingen idee att åka hem imellan. Temat för kvällen var Suntrip. Så vi fick ett Pass till fördrinken som vi skulle hålla hårt i. Det stod nämligen vilket bord man skulle sitta vid. Reseledarna visade oss till bords. Trerätters och dricka till ingick. Under middagen var dte flera uppträdanden av en dansgrupp och senare spelade ett band. Deta var pyntat och lite omgjort efter sommar/utomlandstemat så var lite skoj att tänka hur det ser ut egentligen just eftersom vi var kvar i den gulblå stora huset. Var en riktig skoj kväll faktiskt. Ett tillfälle att lära känna fler på jobbet och lära känna de man jobbar med lite till också.

Hem och sova lite granna och sen tillbaka och jobba på söndagen. Inte ett spår efter gårdages fest  men några var piggare än de vissa andra. Men är der personalfest så är det.


Puss på er!! Nu är det dags för Biggest loser!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: