2010-11-14
 11:18:12

Tidresa tillbaka

Hur fungerar det här med minnet egentligen? Igårkväll så satt var det jag, frisören och make up artisten och gick igenom massa roliga galna situationer vi varit med om tillsammans. Vad roliga saker vi gjorde. Vad mycket grejer vi gjort. Vi har skrattat och gråtit. Vi har varit tagit det lugnt och vi har hållit igång hela nätter. Vi har rest tillsammans och vi har varit hemma och bara varit.

Vissa grejer har jag inte tänkt på sen dess och glömt bort. Men när man tar upp det, går igenom och pratar och skrattar åt det, då påminns man ju om minnena, saker man sagt, personer man har träffat, kläder man har haft och ställen och platser. Plockar man fram minnena ur hjärnan så finns de där. Som ett litet arkiv som man kan slå upp  i bokstavsordning och så är de lagrade där.  Mycket intressant det där.



Nu ska jag packa ihop en liten väska och hoppas att brorsan snart kommer hit och hämtar upp mig så vi kan åka till vår far. Det är ju alla pappors dag idag och det tycker jag ska uppmärksammas.


Min pappa. Pappa sen 10048 dagar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: